Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при стартиране

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при стартиране

    Колеги имам едно питане от вчера ми се появи един проблем.При завъртане на контакт на 2 пъти цъка нещо до акумолатора и не върти изобщо да запали и като размърдам малко кабелите и една букса до това дето цъка пали дали имам хлабава връзка, някъде или нещо друго ще се радвам да изразите мнения . Мерси предварително
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

  • #2
    Бъди по конкретен кое е това нещо до акум, бушоните ти на него ли са, или по отзад, от района на релетата......."до акумул" е много широко понятие, има отвратително много неща около него........
    Като дадеш на конт, светва ли таблото.......и ако да, след 4-5-6-7 сек изгасва ли инж. лампа????
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Залагам на слаб акумулатор.
      sigpic Alfasud/156 1.8ex
      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

      Comment


      • #4
        Исгасва си инжекциона като дам на контакт преди бушона е има една букса при мен е бяла . Преполагам че е от нея ама не съм сигорен
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #5
          Погледни си акумулатора и клемите дали са добре почистени първо. Погледни и въпросната букса, ако е окислена я почисти и се надявай да тръгне работата. Би трябвало да си се сетил вече за тия неща, нали си ел.техник.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Сетих се искам просто мнения за подобни проблеми утре ще направа тази манипулация . Нали за това е форум да споделяме .
            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
            Ramstein - Benzin
            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
              Исгасва си инжекциона като дам на контакт преди бушона е има една букса при мен е бяла . Преполагам че е от нея ама не съм сигорен
              е щракни една снимка да видиме де
              sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
              ALFA ROMEO 2.0JTS ex
              ALFA ROMEO Crosswagon Q4
              Продавам Алфи на части!

              Comment


              • #8
                Дано се оправи, пиши какво е станало като го оправиш.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  На мен колата ми правеше проблеми от известно време.
                  Присвяткваше лампата на акумулатора, на АBS-a, по някое време дискотека ставаше и за капак днес, като завъртях ключа, се чу само едно цък и всичкото ток изчезна яко дим. Ма няма на контакт, няма гявол. Помислих, че е избила клетка, ама акумулатора чисто нов. Вдигам капака, хващам плюса, размърдвам го, а той се върти кат балерина в Большой театър. Явно нещо от вибрациите на дизела в комбинация със студа и свиването на металът е довело до тази ситуация. Така, че изводът за мен е застудее ли да се притегнат клемите. Моите като ги затегнах, не мога да си позная колата, стартерът върти като луд.

                  Comment

                  Working...
                  X